tisdag 12 juni 2012

Grattis bloggen på 2-års dagen - en årskrönika

Idag fyller bloggen två år, så GRATTIS till bloggen ... och till mig för att jag faktiskt har lyckats hålla den hyfsat igång under den här tiden.

Det senaste året, så har jag dock tappat orken en del och därför har det inte blivit lika mycket uppdateringar som tidigare ... men jag har ju ändå försökt att hålla den igång så pass att den inte ska dö ut.

Förra året, så hade jag en slags årskrönika över bloggens första år ... där jag lade in de mest anmärkningsvärda inläggen under varje månad sedan starten ... så då tänkte jag att jag kunde göra likadant i år. Eftersom jag inte varit lika aktiv detta år, så är det nog enklare att välja ut de bästa inläggen denna gång. Förra året tyckte jag det var jätte svårt att sålla bland inläggen, men jag har en känsla av att jag inte kommer ha lika stort bekymmer med det i år. Men ... det visar sig ...

De mest minnesvärda inläggen under bloggens andra år, var ...

JUNI


JULI





AUGUSTI





SEPTEMBER




OKTOBER



NOVEMBER





DECEMBER




JANUARI





FEBRUARI




MARS





APRIL



MAJ






JUNI


Hm ... det gick visst att hitta fler anmärkningsvärda inlägg än vad jag trodde. ;-) Blev ju flera inlägg per månad, ju. 
Nå ... detta är väl de inlägg som jag känt mest för under det senaste året ... under bloggens andra år ...

1 kommentar :

  1. ***Grattis*** i efteskott till bloggen hihi...
    Roligt inlägg/Kram pårej!

    SvaraRadera