onsdag 4 april 2012

Äntligen en Åländsk MS-grupp!

Jag berättade ju tidigare om att jag hade skapat en Åländsk MS-sida på Facebook, men tyvärr blev det lite dålig uppslutning. OM nu någon hittade dit, så var det ingen som ändå vågade gilla den. Min plan var ju egentligen att skapa en sluten MS-grupp istället, fast detta gick ju inte att göra så länge som jag själv var den enda medlemmen. Men nu har jag hittat en person som tyckte min idé var bra ... en person som har MS och som faktiskt var intresserad av att vara med i min Åländska MS-grupp.
Så ... nu har jag ÄNTLIGEN kunnat skapa den där gruppen ... den som jag från början hade för avsikt att få till.
Så om du har MS och bor på Åland ... kom med i vår grupp på Facebook! Ansök till mig om du känner för att gå med ... och skicka gärna ett litet meddelande till mig också, typ att du skriver att du har MS och bor på Åland eller nåt sådant. Vill ju bara ha dit seriösa personer och inte några nyfikna snokare.

Adressen dit, är i alla fall: http://www.facebook.com/groups/304815259589346/

Hoppas nu på lite fler medlemmar!

1 kommentar :

  1. Facebook kan vara bra på många vis, du bekriver ett vis nu. Söka likasinnade om sin sjudom/sjukdomar.
    Tycker din blogg verkar intressant att läsa.
    Glad påsk!

    SvaraRadera