tisdag 7 september 2010

Långa tisdagar

Känner mig helt slut idag, så det blir bara ett kort inlägg.

Tisdagarna kommer kännas otroligt långa från och med nu. Först så börjar ju Viktor redan klockan 8, vilket innebär att han måste gå till bussen ca 7.10 och före det ska hinna få i sig frukost ... och därför måste ju jag också gå upp tidigt för att vara säker på att han kommer i väg i tid.
Själv börjar jag ju inte jobba förrän 8.40 och eftersom det inte ens tar 10 minuter till jobbet, så behöver jag inte alls gå upp så tidigt på morgnarna egentligen.
Nå ... sen är det ju jobb hela dagen (slutar 16.30) .... skynda mig hem efter jobbet ... se till att Amanda får på sig gympakläder, fylla hennes vattenflaska och därefter sticka iväg med henne till gymnastiken, som börjar klockan 17. Sen, när gympan är slut, så bär det iväg hemåt för att laga mat. Är väl hemma strax efter 18. Vi BRUKAR inte äta middag så sent, egentligen, men på tisdagarna kommer vi nu att bli tvungna ... och de dagarna kommer kännas så, så långa. Det känner jag verkligen av idag. Är supertrött och har ont i huvudet.
Lär nog lägga mig tidigt ikväll. Det känns så nu, i alla fall.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar