lördag 11 juni 2011

Grattis bloggen!


Idag fyller min blogg 1 år! Ett helt år har jag skrivit i den här bloggen i princip dagligen. 467 inlägg, har det blivit, vilket innebär ett snitt på nästan 1,3 inlägg om dagen.Jag ångrar verkligen inte att jag startade bloggen, för det är hemskt roligt att skriva ... särskilt när man kommer på nånting riktigt bra att skriva om. Visst kan jag erkänna att allt jag skrivit inte varit så där superintressant. Nej, en hel del har ju varit rätt vardagligt och kanske tråkigt, i andras ögon. Men jag skriver ju ändå mest för min egen skull, så jag bryr mig faktiskt inte så jätte mycket om hur det ser ut för andra.

Av inläggen som jag skrivit här under det senaste året, så kan jag ju plocka ut de inlägg som jag själv blivit mest stolt över ... de inlägg, som betytt mest eller som jag tyckte blev ovanligt bra ...

Bloggen - En årskrönika

Allätare (juni-10)

En härlig sommardag och skräninga turister (juli-10)

Tänk att man kan bli så glad över en läxbok (augusti-10)

Biggest Looser - blir allt mer irriterad (september-10)

Enorm förändring (oktober-10)

Är det verkligen värt det? (november-10)

Jag - en diplomat (november-10)

11 år av saknad(december-10)

Vill inte vara nån tjat-moster (januari-11)

Barn ska INTE sminkas ... inte ens flickor! (januari-11)

Jag KÄNNER mig inte sjuk! (januari-11)

Allt fler barn ... (januari-11)

Tänk om ... (februari-11)

Lyxfällan igår (mars-11)

Ett glädjande besked! (mars-11)

Jag är tydligen Finsk (mars-11)

En fråga om INTRESSE (april-11)

En otrolig framgång! (april-11)

Samma dröm som jag (april-11)

Skulle du hellre ha MS än Borrelia? (maj-11)

Nu är jag Ålänning på riktigt! (maj-11)

En fantastisk upptäckt! (maj-11)

Lilla gulliga Milo (maj-11)

Första skolavslutningen (juni-11)

Sen när började pappor gå på skolavslutningar? (juni-11)

Jag hade egentligen tänkt välja ut endast ett inlägg per månad, men vissa månader hade jag så himla svårt att välja ut bara 1, så då fick det bli fler. Så av alla 467 inlägg som jag skrivit under mitt första blogg-år valde jag ut dessa 25 inlägg, som de mest intressanta.

Så ... grattis till bloggen på 1-års dagen!

http://www.totallypimpedout.net/Graphics/Birthday/thumbs/Birthday_Cake.gif

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar