tisdag 14 juni 2011

Klantskalle!

Just nu har jag ont lite överallt, känns det som. Ont i rumpan och armarna, efter att jag spelade badminton med Viktor i söndags ... ont i höger smalben, efter att jag antagligen har sparkat på någonting (kanske det också skedde när vi spelade badminton) och så har jag väldigt ont på magen/höften, efter att jag sprang in i ett dörrhandtag i morse. Dessutom har jag nog en hel del blåmärken lite varstans på kroppen, eftersom jag är så fruktansvärt klantig.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4VR7i1EGW2KWFbdnnOlnHfVrIsYD-IaGgmphqioAJGkhQWxl7QGMq0pbEe6tWbNr39iAhlK2-PVq3dPLpYv6WA9Ea4X69jwmEcVqDN-zs7Mi4HkNCfRAomQMu7YLa4h2kmomaOP-NfdQ/s1600/stomach-ache-t14815.jpg

 Jag fattar ju inte riktigt varför jag skulle springa in i det där dörrhandtaget. Var väl lite stressad, antar jag och så hann jag inte öppna dörren ordentligt innan jag gick in i rummet. KLANTSKALLE! Det var verkligen en ordentlig smäll, jag fick. Det sa bara poff och så tappade jag nästan andan och fick stå en bra stund innan jag kunde gå ... eller ens prata.
Så har jag gått med en väldigt öm mage idag ... eller det onda är nästan på höften ... väldigt långt till höger. Än har jag inte fått nåt blåmärke där, dock (inte vad jag märkt i alla fall) ... och kanske får jag inget blåmärke heller? Det onda kanske sitter djupare än så?
Fast ont, gör det ... och knappast blir det bra till i morgon heller.
Nåja ... det går väl över så småningom. Åtminstone borde väl träningsvärken från badmintonen börja ge med sig snart, så då blir det ju en värk mindre. Fast ... det kommer väl nya smärtor, förstås. ;-) Det brukar göra det. Klantig, som jag är.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar