söndag 29 maj 2011

Lilla gulliga Milo

Nu har vi fått in bilderna på Milo till datorn, fast det krånglade lite när jag skulle hämta de från den ena datorn till den andra ... och eftersom j ag inte ville vänta tills det funkade igen, så resulterade det i att bilderna inte blev riktigt som jag hade tänkt. De blev lite för små. Men, men ... jag lägger in några i alla fall ...

Milo Simon, blev hans namn

Jag har Milo i knät

Amanda pussar sitt kusinbarn

Jag och Milo

Jag ser hemskt trött ut efter den långa dagen

Amanda tog kort på sig själv och Milo

Det var väldigt länge sedan jag höll en så liten bebis i min famn, så det kändes väldigt ovant. Fast samtidigt tyckte jag det var jätte roligt. Det kändes riktigt skönt att vara nära den lille. Sååå söt, gullig, varm och go'. Lilla gulliga Milo!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar