tisdag 21 juni 2011

Mycket att göra ...

Igår orkade jag inte skriva någonting här. Jag kände mig som apatisk hela kvällen ... apatisk och irriterad. Hade så mycket att göra på jobbet igår ... så mycket att jag inte hann göra allt som jag hade tänkt. Kände mig som en duracellkanin som gick på högvarv typ hela dagen. Många gånger under dagen så kände jag att jag hade god lust att bara skrika rakt ut. Jag KAN inte göra ALLT! Jag KAN inte ta alla andras jobb när de är lediga och jag KAN inte få på mig hur mycket extrauppgifter som helst. Igår kändes det lite som om måttet var rågat. En sak till och jag hade rytit ifrån. Det kändes som om hjärnan nästan var på väg att koka över när jag hela tiden var tvungen att fundera och planera och tänka på vilka saker som jag kunde skjuta upp till följande dag. Visst klarade jag av det mesta ändå ... men inte alls allt.
Ja, sen var jag då sjukt trött hela kvällen ... och irriterad på allt och alla. Jag ägnade bara kvällen åt att spela lite spel på facebook och bara slappa ... och pratade nog mindre än vanlig. För en gångs skull så kände jag mig ju inte ett dugg pratsjuk. Jag ville bara gå och dra nåt gammalt över mig, typ ... glömma dagen som varit ... och hoppas på en bättre morgondag.
Idag har väl dagen gått något bättre, fast har fortfarande en del saker ogjorda eftersom jag inte riktigt hunnit med. Men imorgon tror jag det kommer bli ännu bättre. Då kommer jag nog hinna med mer.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar