lördag 2 oktober 2010

Ska snart iväg

Så var kameran nedpackad i väskan ... redo för att användas på konserten i kväll. Hoppas bara jag kommer ihåg att vi ska använda den också. ;-)

Dagen har annars varit rätt aktiv. Viktor var och övade i morse ... inför konserten tillsammans med manskören. Under tiden så var jag och maken till affären och Amanda var på stan med farmor och farfar. Sen blev det en snabb-lunch och så skulle Amanda byta kläder och åka iväg på kalas.
När hon åkt, så började jag att baka lite syltgrottor ... som kan vara bra att ha nu när det blir födelsedag och allt.
Sen bytte jag om och bättrade på mitt smink och om en stund ska Amanda hämtas. Sen är det snart dags att åka iväg till skolan för att se på kören ... och på Viktor, så klart.

När vi kommer hem från konserten, så ska vi väl till att laga tacos ... och ha en förhoppningsvis lugn lördagskväll. Sen blir det till att uppvakta min förstfödde i morgon bitti ... som blir hela 10 år gammal. Helt sjukt att det gått så många år sen han föddes. Men ... det lär jag skriva mer om sen.

Nu ska jag strax logga ut, för vi ska åka om en stund.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar