söndag 31 oktober 2010

Vår Halloween

Så var det då Halloween idag. Fast i år blev det ingen pumpa. Jag vill ju gärna kunna göra en pumpapaj av köttet, och det kändes rätt överflödigt nu när bara jag och Amanda var hemma. Det skulle ha blivit alldeles för mycket över, så då firade vi på annat sätt istället.
Vi klädde ut oss lite, hade tända ljus och lagade till en läskig middag.

Lite bilder från dagen ...

Middag: Avhuggna fingrar med grönt slime

Amanda spelar död

En arg döing

Amanda, med zombie-min

En riktigt dålig bild på mig som häxa

Mys-middag för två

 Dagen har nog var bra ... lugn och bra. Amanda gjorde också chokladbollar ... eller bajskorvar, rättare sagt ;-) ... som hon har mumsat på nu i kväll.
Nu är det i alla fall snart läggdags för mitt lilla spöke ... och tidigt i morgon bitti så kommer våra pojkar hem. Jag har saknat dem rätt mycket, måste jag säga. 
Viktor hade inte fått någon medalj den här gången, men han hade åtminstone inte förlorat ALLA matcher, så det tycker jag var jätte bra resultat ändå ... och han kom 4:a. Skulle tro att han hade rätt hårt motstånd också ... och han fick nog mycket erfarenhet av att vara med på tävlingen.
Hur som helst, så ska det bli jätte skönt att få hem dem igen!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar