torsdag 14 oktober 2010

Har en del att göra

Idag har jag en hel del att göra. Har bara en liten kaffepaus nu. Sen ska jag sätta igång.
Har ju redan gjort lite grann ...
Dagen började med att jag gjorde i ordning havregrynsgröt till familjen. Vi hade dock inte tillräckligt med gryn, så själv blev jag utan gröt. Men det gjorde inte så mycket. Jag tog yoghurt istället.
Sen vek jag tvätt och lade in den i garderoberna och satte därefter på en ny tvättmaskin. Vi åker ju bort i morgon bitti, så jag kan inte tvätta mer förrän tidigast på söndag.
Så satte jag på kaffe och nu sitter jag här, vid datorn. :-D
Fast nu är kaffet uppdrucket och jag måste ta itu med "roligheterna". Tänkte börja med att sy lite grejer ... sy fast Viktors märke, laga lite hål och sy fast några knappar.
Sen blir det väl dammsugning, garderobsrensning och hänga upp tvätt. Så måste jag till apoteket för att hämta ut min medicin och så tänkte jag skriva listor inför Sverige-resan.
Ja ... det är väl lite av grejerna jag ska pyssla med idag. Men först är det nål och tråd som gäller.

http://img4.realsimple.com/images/tv/episode-106/NEEDLES-ISTOCK_300.jpg

1 kommentar :

  1. Vilken duktig liten kille :)

    Rösta på B, så är jag dig tacksam

    http://elfinas.blogg.se/2010/october/5-heta-finalist-bloggar-ar-utsedda.html#comment

    SvaraRadera