tisdag 26 oktober 2010

Nytt tema IGEN

Nu gjorde jag om i bloggen IGEN! JA ... jag HAR jätte svårt för att ha det så svart som det nyss var ... den med pumpan högst upp (för de som hann se det förra temat). Även om det snart är Halloween och man vill ha ett sådant tema, så finns det väl ändå gränser? Visst tyckte jag temat var rätt snyggt, men inte särskilt praktiskt. Kanske att det hade passat om jag hade tänkt blogga enbart om Halloween, men det har jag ju inte tänkt. ;-) Jag har ju tänkt skriva om lite allt möjligt ... precis som vanligt ... och då passar denna bättre. Det står ju i alla fall Happy Halloween på bakgrunden, så liiite Halloweenkänsla är det ju.
Jag är faktiskt riktigt stolt över det här temat också, för jag ändrade en hel del i html-koden ... storlekar, fonter, tog bort ramar och så. Så det blev mer som jag ville. Riktigt nöjd blev jag över mitt arbete. :-)
Får se nu hur länge jag behåller det här temat? Just nu känns det okej, men så har jag känt för andra teman också. Det hänger ju en del på funktionen också ... om det funkar för det jag vill. Men ikväll byter jag nog inte i alla fall.

http://api.ning.com/files/VzqWYW1PKdXswC8i1lhfSEXmuRy*q0IxzHzBMPsYxqy1Cp4T4sNsqlknmGWUScZHtA0nnC0Mly*q91tz4jBpaIc9sibgmYT4/halloween.jpg

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar