söndag 24 oktober 2010

Ny vecka ...

Ikväll ville Amanda lägga sig tidigt ... en timme tidigare än vanligt. Hon mådde dåligt, sa hon ... och ville ha en hink med sig till sängen. Jag fixade fram en hink, men hon har inte behövt använda den. Skulle tro att hon somnade nästan omedelbart, så antagligen var hon bara trött.
I morgon börjar en ny arbetsvecka ... och som vanligt, så lär jag väl vara supertrött i morgon kväll. Som oftast, så har vi väl kvällarna rätt fyllda ... Viktor har ju judo flera gånger, maken ska väl på nåt möte och den här veckan har faktiskt jag också ett kvällsmöte inplanerat ... ett möte med jobbet.
Sen ska vi på klassträff med Viktors klass på torsdag kväll, så därför blir det ingen sång för mig den här veckan ... och Viktor får skippa judon på torsdag.
På fredag har Amanda gymnastik, fast det lär väl maken få ta henne till, för det är redan klockan 16-17 ... och jag slutar inte jobba förrän 16.30.
Nå ... jag får väl ta en dag i taget ... och i morgon är det måndag ... veckans mest tröttsamma dag. Jag slipper ju dock fundera så mycket på maten den här veckan, för idag skrev jag en matsedel och sen handlade vi hem alla ingredienser ... och det underlättar enormt på stressiga vardagskvällar.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar