måndag 25 oktober 2010

Mörkt

Snart blir det läggdags för mig. Är en del trött och Viktor börjar tidigt imorgon, så jag måste gå upp för att fixa frukost till honom och se till att han kommer iväg till bussen i tid.
Hade tänkt blogga mer idag, egentligen, men det hinner jag inte nu. Får ta det en annan dag.
Idag letade jag ju Halloweenteman till bloggen istället. Det blev ju VÄLDIGT mörkt nu ... ja, svart, till och med ... så jag får se om jag står ut med detta hela veckan. Ni får gärna ge mig feedback på vad ni tycker om det här temat. Bra? Dåligt?
Det ÄR ju bara tillfälligt. Efter den 31:a, så byter jag igen ... om det då blir den tidigare layouten eller om det blir en helt ny ... det vet jag inte än. Men det visar sig.

Nu ska jag i alla fall sova och i morgon blir en extra lång dag på jobbet, eftersom vi ska stanna kvar längre för ett slags möte.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar