tisdag 19 oktober 2010

Glad och förhoppningsfull

Känner mig sååå oerhört glad just nu! Kan dock inte berätta riktigt varför ... inte än. Det är lite hemligt och inte officiellt ... och jag vill inte att fel personer råkar få nys om det före allt går som jag hoppas.
Innan folk nu börjar spekulera om ditten och datten, så vill jag bara säga att det INTE handlar om mig. Det har att göra med ett mail som jag fick idag. Ett mail, som gav mig bekräftelse på tankar jag länge haft ... och det gav mig enorma förhoppningar. Har väntat och hoppats en lång tid nu, men maken har sagt att jag bara hoppades i onödan och att jag gick händelserna i förväg. Men idag fick jag bekräftat att jag inte alls inbillat mig. Det var precis som jag anat ... och då blev jag så, så glad. Nu gäller det bara att allt utvecklas på det sätt som jag hoppas på ... så blir nog allt superbra tillslut.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar