torsdag 22 juli 2010

Snart semester

Idag blir det verkligen inget långt inlägg. Ska lägga mig alldeles strax. Är så hemskt, hemskt trött!
Jag gick från jobbet en halvtimme tidigare idag, så att jag kunde umgås med min syster och hennes barn en stund extra. Var så, så roligt att träffa dem!
I morgon är min sista arbetsdag före semestern, fast jag tänkte inte jobba så länge i morgon. Tänkte nog gå hem redan strax efter lunch ... så kan man träffa Maria, Ida och Krister en lite längre stund.
Så dagen i morgon kommer nog gå rätt fort. Jag har ju en del att göra innan jag går ... ska skicka in en sak till redovisningen, ska göra en beställning och så måste jag fylla i min månadsrapport och sist av allt sätta in ett "Ej på kontoret" meddelande på mailen. När allt det är fixat, så kan jag nog gå hem ... och lita på att min vikarie fixar allt.
Så i morgon kväll har jag SEMESTER!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar