söndag 18 juli 2010

Ont i ryggen

Idag tror jag att jag måste försöka sitta mindre vid datorn. Börjar få hemskt ont i ryggen och eventuellt kan ju det bero på att jag suttit på datorstolen alldeles för mycket den här veckan. I vanliga fall brukar jag ju sitta i soffan ... med laptoppen i knät, men nu har ju maken med sig laptoppen till Helsingfors så därför har jag varit tvungen att sita vid den stationära datorn istället.
Så ... det blir nog till att försöka vila ryggen en del idag, känner jag. Jag har ju inte riktigt tid att få nåt ryggskott nu ... vilket jag brukar kunna få ibland ... för nästa vecka är ju min sista vecka före semestern och då måste jag vara på jobbet för att lära upp min semestervikarie. Så det vore rätt olägligt om jag skulle bli så pass handikappad att jag inte klarar av att vara där.
Förhoppningsvis blir det inte så illa den här gången. Helst vill jag ju att det ska gå över helt och hållet ... snarast möjligt.

Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning lite och gå iväg till affären. Det kan ju vara bra att det finns grejer hemma till familjen kommer hem ... framförallt frukostgrejer. Jag köper väl bara det viktigaste, eftersom jag inte orkar bära alltför tungt ... lite yoghurt, mjölk och bröd, typ. Kanske nån frukt också.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar