söndag 4 juli 2010

Blek

Igår kväll, så fick jag en sån plötslig huvudvärk när jag satt här vid datorn. Det var precis som om någon hade gett mig en smäll på huvudet ... så plötsligt kom den. Från ingenting till jätte värk på ett ögonblick. Konstigt.
Fast jag stängde av datorn då och kollade på TV istället ... och sen var nog värken nästan borta när jag lade mig.

Idag är det också fint väder ... dock lite mer mulet än igår ... så det blir nog en tur till stranden idag också. Barnen vill det ... så man får väl passa på nu när det äntligen är sommar, när man är ledig och när det är så vacker väder och varmt. Det är ju nästan som att vara utomlands ... fast man är hemma.
Tydligen verkade solkrämen ha varit oerhört effektiv också, för jag är inget solbränd alls trots flera timmar i solen. Liiite färg, har jag väl kanske fått, men det är nog bara jag själv som märker det. Inte ens röd, blev jag ... vilket i och för sig är en himla tur ... för röd, vill jag ju inte vara. Jag vill vara brun! Men det är i princip omöjligt för mig. Jag får helt enkelt hålla till godo med den nyansskillnaden som jag får. Från blek till mindre blek. Haha.
Utan solkräm, så får jag ju dock mer färg på huden. Då brukar jag bli röd ... som sen övergår till lite brunt. Men ... det gör ju så förskräckligt ont att bränna sig så ... så därför nöjer jag mig nog med detta istället.

Ska väl strax börja göra oss i ordning.

1 kommentar :

  1. Usch...Huvudvärk är inget trevligt :(
    Här får jag passa mig för att inte bli föör Brun *fniss* de e inget snyggt....Lagom är Bäst!
    Fast jsag Älskar ju ☼ & värme /Kram

    SvaraRadera