söndag 11 juli 2010

Min skapelse

Tänkte jag skulle lägga in bilder på bärselen jag gjorde till Amandas docka. Tycker faktiskt att jag var väldigt duktig ... särskilt med tanke på att jag är kass på att sy ... plus att jag inte äger någon symaskin, så jag gjorde allt för hand. Hade inget mönster ... eftersom jag tycker det är sååå tråkigt att gå efter ritningar. Gjorde allt på fri hand, kan man säga. Måttade bara på ett ungefär och klippte sen ut bitarna som jag tyckte. Så blev det väl antagligen rätt vint också ... men ändå fullt funktionellt.
Är faktiskt riktigt stolt över vad jag lyckades åstadkomma. Inte är det väl det vackraste jag sett, direkt ... men jag gjorde den helt själv och det tog en hel del tid ... så jag tycker ändå att jag var väldigt duktig.

Så ... här kommer min skapelse:

Framifrån

Lite från sidan

Bakifrån

Sen måste jag tillägga ... tatueringarna som Amanda har, är INTE riktiga ... om nu någon skulle få för sig det. Fast de ser väldigt verkliga ut, måste jag säga. Särskilt den svarta hon har runt armen.

1 kommentar :

  1. Dockan ser ut och sitta väldigt bra .. vad duktig du varit och sy för hand.. måste ha tagig massor av tid.
    och ja den där svarta tatueringen såg faktist väldigt äkta ut..

    SvaraRadera