tisdag 13 juli 2010

Irriterande!

Gah ... vad irriterande! Skulle ju ha videosamtal med barnen, men så funkade det inte att se mig på msn. Jag såg dem, men de såg inte mig. De hörde mig bara, men där videobilden skulle ha varit, så var det bara ett kryss. Blä!
Vi försökte länge att lösa problemet, men tillslut gav vi upp och hade ett röstsamtal istället ... via msn, då. Jag kunde ju se barnen i alla fall.
Inte kom jag ju ihåg mitt lösenord till Skype heller. Annars hade vi kunnat köra videosamtalet där. Jag skickade efter ett nytt lösenord, men det tog sån tid för det att komma ... och vi kunde ju inte vänta hur länge som helst.
Hur som helst ... efter att vi avslutat samtalet, så fick jag lösenordet till Skype, så nu lär det funka tills i morgon. Dessutom så googlade jag mig till msn-problemet också, så nu tror jag att det kommer funka med msn också i morgon.
Så ... i morgon kommer nog barnen få se mig live i alla fall. Om det nu är så mycket att se, vill säga. ;-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar