fredag 2 september 2011

Hördes på radion

Igår kväll hörde jag mig själv sjunga på radion. Det var dock bara en liten kort snutt av låten ... en bit av refrängen, där jag sjunger tillsammans med andra. I och för sig så hörs ju jag mest ... säger Amanda, åtminstone. ;-) Det var ett radioinslag om de politiska partierna och om deras valkampanjer, så då spelade de också upp lite grann av vallåtarna för de partier som har sådana. Min man hade ju blivit intervjuad i egenskap av politisk sekreterare, så det var i samband med den intervjun som låten spelades upp.
Även om det bara var ett kort musikklipp och även om jag kanske inte hördes så mycket, så tyckte jag ändå att det var rätt coolt att höra mig själv på radion. JAG vet ju att det är jag i alla fall.
Det blir väl antagligen fler gånger låten kommer höras de närmaste 1,5 månaderna eftersom den kommer användas i reklamsyfte för partiet, så det blir nog fler tillfällen att höra mig själv.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar