fredag 23 september 2011

Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Kladdkaka! Haha! Nä ... den ger mig nog mer dåligt samvete, egentligen ...

Om jag ska vara lite seriös, så skulle jag säga kramar ... från barnen och från min man. Eller när dottern säger att hon älskar mig och att jag är världens bästa mamma.
Så skulle jag nog också kunna säga makens positiva inställning och sättet han får mig på bra humör trots att jag bara vill vara arg.
Musik, kan också få mig på bra humör ... och att skriva. Det blir jag ofta lugnt och glad av. Man skriver av sig sina aggressioner och så försvinner plötsligt de negativa tankarna.
God mat kan också få mig på bra humör ... eller nåt gott bakverk. Även att se på humorprogram eller någon komedi kan få mig på bra humör.

I MORGON - DET HÄR FÅR MIG ATT GRÅTA

2 kommentarer :