fredag 16 september 2011

Dag 16 - Mina intressen

Ja, självklart hör ju min familj till mitt allra största intresse. Fast utöver dem, så är nog för närvarande Internet den plats där jag spenderar den största delen av min fritid. Jag Facebookar, bloggar och sitter på diverse forum ... ofta flera timmar varje dag.
Det intresse jag egentligen haft allra längst, det är nog sången. Jag har sjungit ända sedan jag var riktigt liten och från 9 års ålder så började jag ta sånglektioner ... något som jag fortsatte med under alla år i grundskolan. Jag tog även pianolektioner under 4,5 år, så att jag skulle kunna kompa lite till när jag sjöng. Men det var ju ändå sången som var mitt huvudsakliga instrument.
Andra intressen som jag har är ju att baka ... och till viss del så gillar jag även att laga mat. Fast egentligen så föredrar jag att ÄTA maten, men då måste ju någon tillaga den först ... och den "någon" brukar ju oftast vara jag. ;-) Jag gillar goda middagar.
Jag kollar också en hel del på TV ... följer sådana där vanliga "doku-såpor", som Bonde söker fru, Idol, Talang, Lets Dance, Ensam mamma söker, True talent och sådant. Självklart ser jag också på Melodifestivalen och Eurovision Song Contest. Sen älskar jag sådana program som har med viktminskning eller fetma att göra ... och dokumentärer av olika slag.
Film, är också ett stort intresse. Jag älskar att se på film! Det gör nog hela familjen, egentligen. Brukar hyra då och då. Jätte mysigt!
Ja, så älskar jag ju att resa också. Tycker det är jätte roligt att åka till andra länder och se nya saker och kan testa på annorlunda mat.
Ja, det var väl typ mina intressen ...

I MORGON - MITT FAVORITMINNE

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar