tisdag 5 april 2011

Vad är det för fel?

Jag vet inte vad det är för del, men jag kan inte få till reaktioner under mina inlägg här. Jag HAR allt ibockat ... precis som man ska ... men ändå syns det inte. Vad kan det vara för fel?

Så här ser det ut när jag ska redigera blogginläggen (vad som ska vara med osv):

Bilden bör nog klickas upp för att man ska se den ordentligt
Det funkade ju på min förra blogg, men sen när jag kopierat hela den html-koden, så funkade det inte längre ... inte här. Men nu testade jag att göra om sidan här helt och hållet ... från en ny mall. Sen klistrade jag bara in bakgrunden i html-koden ... precis som jag gjorde i den förra bloggen. Men ÄNDÅ syns inga reaktioner.
Någon som vet vad det kan vara för fel? Eller om det går att ändra något i html-koden, så att reaktionerna syns? Vad, i så fall.
Vore verkligen jätte tacksam för all hjälp jag kan få. Har försökt att få till detta länge nu ... utan någon som helst lycka.

1 kommentar :

  1. Skriver här eftersom jag loggade ut från Fl ;)
    Kolla detta om det kan Hjälpa dig _ hoppas -

    * http://fixa-din.blogspot.com/2009/12/fixa-blogginlaggens-datum-och_9054.html

    SvaraRadera