tisdag 19 april 2011

Fin i håret

I Söndags var jag och Amanda ut på stan en sväng. Jag skulle försöka hitta lite nya nagellack till mig själv, eftersom jag upptäckte att mitt gamla höll på att ta slut (har nog haft det sen 99-00, tror jag).
Samtidigt så kollade Amanda lite på Dillen (en leksaksaffär) om hon kunde hitta nåt kul att köpa för sina egna pengar. Vad hon hittade, var då detta:


Hårsmyckning (låtsashår med spännen) och hårmascara. Hon ville ju direkt testa grejerna ... och sen ville hon att jag skulle ta kort på hennes bakhuvud, så hon fick se hur det såg ut.

Sen ville Amanda ta ett kort på mig också, så jag lägger in den också. ;-)


Jag ser rätt trött ut, tycker jag, så bilden är rätt trist. Jag kan ju dock säga att jag ändå är rätt glad över att jag nu kan använda den här tröjan igen. Det har jag inte kunnat på ett tag. Alltså ... jag HAR ju kunnat få den på mig, fast bara nätt och jämt ... och då har den suttit åt så att jag knappt kunnat andas. Men nu kan jag få den på mig ... och kan andas väldigt bra, eftersom den faktiskt sitter rätt löst. Skönt!

1 kommentar :

  1. Kika gärna in på min blogg och läs om allt mellan himmel och helvete :)
    http://helavarldengungar.com

    SvaraRadera