söndag 10 april 2011

Det blev BRONS!

Haha ... precis när jag skrivit klart det senaste inlägget, så fick jag ett sms från min man. Det var ett vidarebefordrat sms från Viktors tränare, där det stod så här:

Han tog brons. Han vann sin första match. Förlorade andra men vann bronsmatchen på ippon och tog brons. Allt väl här. Vi har nu tävlat klart. Hälsningar Eva

Äntligen ett livstecken därifrån ... och ... han fick ju BRONS! Sin andra judomedalj någonsin. Han fick ju brons i den första tävlingen han deltog i också. Sen blev det medaljlöst när han tävlade i Finland ... men nu lyckades han ta en medalj igen. Så nu är jag JÄTTE glad. Ska bli så kul att träffa honom ... och få gratulera honom till vinsten! Fast ... det dröjer ju ännu många timmar tills han kommer hem.

1 kommentar :

  1. Vad roligt med medalj =) Förstår att det är jobbigt när man inte hör något, mina killar spelar ju innebandy och fotboll och jag har många gånger jobbat när de haft matcher och jag vill ju såklart veta hur det går hela tiden .
    kram på dig

    SvaraRadera