söndag 10 april 2011

Saknar min pojke

Suck! Viktors telefon funkar tydligen inte i Sverige, så nu känns det inte alls särskilt bra. Visst ... han får ju låna sin tränares telefon om han behöver. Det gjorde han när han ringde hit strax efter 22. Men det är ändå inte samma sak. Man kan ju inte prata så länge då ... för att inte hon ska behöva få en svindyr telefonräkning ... och då får man ju inte prata på det sätt som man vill. Man kan inte prata lika ofta och inte lika länge ... och man kan inte messa. :-(
Nog funkar det väl ändå, men inte på samma sätt ... och jag känner nu en mycket större saknad. Visst är det larvigt, men faktum är att jag faktiskt saknar min "lille" pojke jätte mycket. Det känns värre nu, när han inte är med någon släkting ... och när man inte kan nå honom på ett enkelt sätt. Jag saknar honom faktiskt mycket mer än jag trodde att jag skulle göra. Just nu så hoppas jag bara att morgondagen ska gå fort ... så att jag snart får träffa honom igen ... och krama om honom.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar