tisdag 26 april 2011

Nu ska här borstas!

Jag har anmält mig som Buzzador. Det innebär att man får testa olika produkter helt gratis och så ska man skicka in rapporter om hur det går och sen en slutrapport efter att buzzningen är färdig. Jag tänkte att det kunde vara en kul grej. Jag gillar ju reklam och jag gillar att få saker gratis, så då tänkte jag att jag kunde testa.
Så fick jag då erbjudande om min första kampanj för ett tag sedan ... och den verkade intressant, så då anmälde jag mig till den ... och blev antagen. Och idag hämtade jag ut mitt allra första Buzzador-paket.

Så här såg det ut:


Och detta var vad det innehöll:


Så nu ska här börja borstas tänder! Enligt reklamen, så ska den göra tänderna vidare ... och det kan jag ju verkligen behöva. ;-) Jag tog faktiskt kort på mina tänder, men den vill jag nog inte visa upp just nu. Det kan jag ta sen efteråt ... när jag har en efter-bild att jämföra med.

I och med det här buzzandet, så ska man ju också ta hjälp av sina vänner för att testa produkten, så om någon av er läsare är sugna på att hjälpa mig att testa den här tandkrämen, så får du gärna kontakta mig. Jag har ju en massa små tandkrämstuber som jag kan dela ut ... och om ni inte bor nära, så kan jag eventuellt skicka en tub per post. Bara ni säger till, så. Det kostar ingenting.



1 kommentar :