onsdag 30 juni 2010

Kortfattat

Idag blir det ett väldigt kort inlägg. Har inte riktigt ork, eller inspiration, känner jag.
Har varit en rätt hektisk dag ... först en strulig jobb-dag, sen middag (vilket i och för sig blev enkelt, med matrester och frys-pizza) ... sen skjutsade vi Amanda till en kompis, åkte och tvättade bilen och efter det så åkte vi till affären för att handla. Sen var det ju uppackning och upphängning av tvätt, eftersom jag satte på en maskin innan vi åkte och handlade. Så kom jag på att jag behövde sy lite också ... en knapp i Viktors byxor och lite revor i en av mina tröjor. Har skjutit upp det alltför länge. Viktor sa t o m "Ska du ÄNTLIGEN sy i min knapp?"
Så ... det var nog dags.

Så skulle barnen ha mackor, Viktor skulle duscha, jag själv skulle duscha ... och så var jag tvungen att packa lite till Viktor, eftersom han ska åka iväg med sin pappa i natt. De ska till Helsingfors för att hjälpa svärföräldrarna att flytta. Behövde dock inte packa så mycket, eftersom de kommer hem redan på fredag ... men lite måste han ju ha i ombyte.

Så ... imorgon blir det bara jag och Amanda hemma. Eller ... det är ju jobb och dagis på dagen, fast på kvällen kommer vi vara ensamma. Ja ... så är ju katterna hemma också, förstås.

1 kommentar :

  1. Kan vara rätt mysigt med bara ett barn hemma.
    hoppas ni får det mysigt =)

    SvaraRadera