fredag 18 juni 2010

Gårdagens middag

Hade tänkt lägga in den här bilden igår, egentligen ... men då fick jag ju fullt upp med att fixa till bloggen och sen orkade jag inte ens ladda in bilden på datorn ... så då blev det inget.

Var ju inget märkvärdigt som vi åt, egentligen ... bara lite snabblagad vardagsmat. Men eftersom jag ändå tog kort på tallriken, så tänkte jag att jag lika gärna kunde lägga in den.


Kokade spaghetti och så stekte jag baconbitar. Hade i matlagningsgrädde i stekpannan och så svartpeppar, majskorn och parmesanost. Sen, när spaghettin var klar och vattnet avhällt, så blandade jag alltsammans och hade i lite salt. Superenkel "snabbmat".

4 kommentarer :

  1. Ja, det var rätt gott, faktiskt. :-)

    SvaraRadera
  2. ser väldigt gott ut och bra att det är lättlagat,, sån mat gillar jag =)

    SvaraRadera
  3. Anna: Ja, jag med. :-) Praktiskt när man har ont om tid ... och nog lite bättre än korv med bröd, i alla fall ... som det annars brukar kunna bli när man har brått.

    SvaraRadera