torsdag 17 juni 2010

Det gick inte att kommentera


Tydligen så gick det inte att kommentera här med den senaste layouten jag hade, men tack vare en snäll kompis som mailade mig, så fick jag veta att det inte funkade! Tack, annmi!
Synd, eftersom jag var som himla nöjd med den layouten. Men ... eftersom jag ju vill det ska funka att kommentera, så får jag åter igen fundera på teman. Så nu har jag ju kvällen räddad igen ... ;-)
http://1.bp.blogspot.com/_NIkNLvxS7EA/TBpAAI9wZeI/AAAAAAAAAGA/YF8AGpjw2-g/s1600/namn.png

3 kommentarer :

  1. super fint har du här =)

    SvaraRadera
  2. Ja, den här layouten gillar jag. Problemet är ju bara att det blir en ram runt bilderna och det vill jag inte eftersom det då ser knasigt ut med min "namnteckning". Allt annat är liksom precis som jag vill ha. Men ... det går ju inte att få bort ramen.

    SvaraRadera
  3. Jo,det hade gått som jag skrev tbx i mail...
    Men denna är ju Jättevacker ♥ /Kram från mig!

    SvaraRadera