söndag 13 juni 2010

Många tema-byten

Har en känsla av att bloggen kommer förändra utseende en del den närmaste tiden ... så jag hoppas att de få läsare som hittar hit har överseende med det. Jag vill ju hitta det perfekta utseende ... som både jag och andra kan stå ut med ... åtminstone för en tid framåt. Det är ju inte tänkt att jag sen ska byta utseende på bloggen flera gånger om dagen. Det skulle nog vara lite knäppt. Men nu i början så vill jag testa lite olika ... se hur det ser ut och hur funktionerna blir.
När jag väl hittat en perfekt bakgrund ... om det nu finns en sådan, vill säga ;-) ... så kommer jag nog köra på den ett tag. Då tänkte jag lägga mer tid åt att blogga istället ... för just nu går en himla massa tid åt att leta efter bra teman. Men när jag väl hittat rätt, så blir det mindre tema-letande.

2 kommentarer :

  1. hej hej !
    ja det är inte lätt och hitta något kul tema som man gillar, börjar tröttna på min med .
    hoppas du hittar något fint
    fast det är fint nu med tycker jag =)
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, så vill jag ju att det ska se ut på ett visst sätt också. Men ... det blir nog bra till slut.
    Nu tror jag att jag hittat nåt passande, i alla fall ... tills jag ändrar mig igen. ;-)
    Kram

    SvaraRadera