måndag 21 februari 2011

Vad tycks?

Haha ... jag fortsätter med min bloggrenovering. :-D Jag gillade ju den här diskreta bakgrunden, men dock kändes den lite FÖR diskret. Det kändes som om det behövdes någon färgklick, på något sätt, så därför bestämde jag mig för att göra en egen banner. Då kan man ju lägga till vilka grejer man själv vill och kan få det på sitt eget sätt. Så jag öppnade Photoshop och började skapa. Nå ... det var väl inte så märkvärdigt, direkt ... lite text, lite blommor och några fjärilar ... så var det klart. Över lag, så blev jag nog rätt nöjd. Men en sak känner jag mig lite osäker på och det är färgen ... färgen på texten. Vad tycker ni? Är färgen bra eller bör jag byta ut den till någon helt annan färg (vilken i så fall)? Eller är färgen hyfsad, men borde byta nyans? Jag tar jätte gärna emot feedback ... och jag har sparat som en psd-fil, så det går lätt att ändra om jag vill.

Så här ser alltså bannern ut:

    

1 kommentar :