lördag 12 februari 2011

Städning idag

Idag är det städning som står på schemat. Jag sitter just nu och samlar mig för att dra igång. Känner mig inte alls sugen, men det MÅSTE verkligen städas nu ... rätt ordentligt också. Har väl hela dagen på mig, eftersom vi inte har några andra planer, så det får väl ta den tid det tar. Men det är ju ändå inget kul. Fast det är ju jätte skönt efteråt, förstås. Tänkte ta och skura golven också ... efter att allt annat är klart.
Faktiskt, så har barnen redan börjat städa. De håller på för fullt i sitt rum nu ... och jag behövde knappt tjata alls. ;-) Så det är nog bäst att jag ansluter mig till dem ... istället för att sitta här och lata mig.
Ska tvätta också. Men det är inte alls lika betungande som städningen är.
Nåja ... nu ska jag köra igång. Får se om jag hinner blogga nåt mer senare idag.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar