måndag 7 februari 2011

Inte riktigt bra

Idag har jag ju varit hemma med Amanda, eftersom hon är sjuk. Det var nog bra, det ... att jag fick vara hemma ... för jag har inte heller känt mig riktigt tip-top. Är inte förkyld eller så ... och har ingen feber (det brukar jag aldrig ha) ... men något är det med mig, känns det som. Mår illa mest hela tiden och så har jag varit väldigt trött ... och på eftermiddagen blev jag även lite snurrig. Inte jätte yr, utan bara lite småsnurrig. Var faktiskt så extremt trött idag på eftermiddagen att jag var tvungen att lägga mig ner på soffan för att vila en stund. Jag KUNDE bara inte hålla vaken, kändes det som. Faktiskt så slumrade jag till en stund och plötsligt var klockan nästan 16.30 och det började bli dags att laga mat.
Den stundens vila, räckte i alla fall för att jag skulle bli lite piggare. Så då gick jag upp och började med maten. Då hade jag ju ork till det, i alla fall. Snurrigheten, var också bättre efter vilostunden. Fast illamåendet håller fortfarande i sig. Hoppas det bara är nåt tillfälligt och att det snart blir bättre. För mycket kaffe den senaste tiden, kanske?





https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhRZb33fmHfr2RkiL_oS3Joscv81rw-WJXtW2_1HhuCbFRDOu1XyFQOKuraMgjSSmYhPZzGQvR_bJQp-uBrxtYYkEAZhedB7SAwFNrV_b30YRYLAFRSM4YDSRcVtUBEt8444bmV6ily7PwI/s320/Garfield_tired.jpg

I morgon ska jag i alla fall jobba igen. Amanda har fortfarande feber, men maken ska vara hemma med henne i morgon. Får se om hon är feberfri i morgon eller inte. Om hon fortfarande har feber i morgon, så lär jag väl få vara hemma med henne igen på onsdag. Men det får vi se i morgon ...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar