måndag 28 februari 2011

Trött idag

Idag har jag verkligen känt mig riktigt seg. Jag hade jätte svårt att somna igår kväll. Låg nog vaken i några timmar innan jag tillslut lyckades somna. Jag var ju ledig förra veckan och eftersom jag gick upp rätt sent igår morse, så var mitt huvud inte riktigt så trött som jag hade velat. Kroppen, var dock totalt utmattad. Hela kroppen kändes riktigt slut. Kanske kan det ha berott på att jag åkte skridskor igår? Hade ju inte åkt på ca 5 år ... och före det, så hade jag inte åkt sedan jag gick i högstadiet. Men igår kväll var vi till ishallen, hela familjen ... och alla åkte vi skridskor. Eller ... de andra åkte. Själv, så försökte jag mest hålla mig på benen och fokusera blicken framför mig ... och se till att jag inte gled iväg för långt ifrån sargen. Haha! :-D
Inte åkte jag ju särskilt länge heller, men ändå blev jag så otroligt trött i kroppen ... fast inte i huvudet. Min hjärna ville inte alls slå ifrån igår kväll. Nej, hjärnan ville fortsätta tänka ... tänka på allt möjligt ... så som den alltid vill ... särskilt på kvällarna och särskilt de stunder som jag verkligen skulle behöva sova.
Sen hade jag ju hemskt ont under min stortå också. Det hög som bara den inne i tån ... som ett jätte hårt tryck ... och det gjorde ju inte heller saken bättre.
Men slutligen så lyckades jag ju somna i alla fall ... fast jag fick alldeles för lite sömn. Jag tror ju dock det kommer funka bättre att somna nu ikväll. Känner mig riktigt trött. Är ju tungt att jobba igen också ... efter att man varit ledig en vecka. Då blir man lite extra trött ... så därför tänkte jag lägga mig nu.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar