söndag 20 februari 2011

Får duga nu

Den här designen får duga tills vidare. Den är rätt diskret, men jag gillar när det inte är så plåttrigt. Det är ju texten som är det viktiga ... men jag vill ändå ha en tillräckligt snygg bakgrund, så folk inte vänder här ifrån för att de stör sig på utseendet. Sen vill jag ju inte störa mig på bakgrunden själv heller ... och den här tycker jag är rätt behaglig.

Idag har det varit en rätt lugn Söndag ... jag var till affären med Amanda och handlade lite mat, men utöver det så har det var en dag fylld av vila ... och en hel del diskussioner och funderingar. Ingenting som jag vill prata om just nu, dock ... men om det aktualiseras, så kommer jag ta upp det här i bloggen, såklart.
Just nu mår jag väl lite si så där. Fick hemskt ont i huvudet på eftermiddagen och det har inte släppt riktigt än. Värken har dock förändrats ... för nu är det mer som ett domnat obehag. En väldigt märklig känsla. Nå ... det lär väl gå över under natten, skulle jag tro. Jag behöver nog bara lite sömn.
Skönt att vara ledig i morgon, i alla fall ... så man får sova tills man vaknar av sig själv! :-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar