onsdag 16 februari 2011

Kom inte in igår!

Igår blev det inget bloggande här alls, för jag kom inte in på Blogger på hela kvällen. Gaaah! Jag försökte och försökte och försökte, men blev inte insläppt. :-( Kunde varken skriva i min egen blogg eller läsa andra Blogger-bloggar. Jätte irriterande, var det. Men NU funkar det igen! Så nu är jag glad! :-)

Idag har jag ju jobbat, som vanligt. Sen har jag haft det rätt hektiskt även efter jobbet ... handlade, lagade mat, åt, tvättade, bakade, lyssnade på när Amanda läste, hängde tvätt, gjorde kvällsmackor till barnen ... och efter att allt det där var gjort, så fick jag ÄNTLIGEN vila! Nu känner jag mig dock alldeles slut ... i både kroppen och knoppen. Ändå fick jag hyfsat med sömn i natt, så jag kände mig faktiskt väldigt utvilad i morse. Men nu känner jag mig inte ett dugg utvilad längre. Ska väl lägga mig rätt tidigt ikväll, tror jag.

Imorgon fyller jag år också. Jippi! Eller nåt sådant. ;-) Födelsedagarna är väl inte riktigt lika roliga längre. Det har liksom blivit ALLDELES för många sedan jag föddes. Men, men ... det är väl bara att gilla läget ... fylla år ... och försöka njuta ändå. Så kan man ju alltid låtsas att man fyller 25. Vem vet? Jag kanske går på det om jag bara låtsas tillräckligt mycket? Haha! :-D

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar