måndag 7 februari 2011

Jag var döende

I natt så drömde jag en jätte konstig dröm. Jag kommer inte riktigt ihåg allt nu, men i stora drag, så handlade den om att jag dog. Eller ... jag SKULLE dö ... var typ döende ... halvt ovetande om vad som hände runt omkring, men ändå oerhört medvetande. Jag oroade mig massor över hur allt skulle gå sen efter att jag försvann ... vad som skulle hända med familjen och så. Så oroade jag mig för att maken skulle bli kär i någon annan och glömma bort mig, typ. Jag pratat en massa med maken om livet och allt och jag kände mig så rädd, ledsen och orolig. Tror inte att jag hann dö innan jag vaknade upp från drömmen, men det var nog precis på håret. Allt var bara luddigt mot slutet.
Tyckte det var en jätte märklig dröm. Har nog aldrig drömt något liknande tidigare. Lite skrämmande, på ett sätt ... fast ändå ingen riktig mardröm.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar