söndag 5 december 2010

Nu bär det iväg

Nu har jag packat ... det lilla vi ska ha med. Blir ju bara borta en natt, så vi behöver inte ha med så förskräckligt mycket grejer.
Ska sticka alldeles strax, så det blir bara ett kort inlägg här idag. Sen kommer jag antagligen inte skriva någonting mer här förrän på tisdag ... om jag inte kommer mig för att skriva efter att vi kommit hem i morgon kväll. Fast vi kommer ju hem rätt sent, så jag tvivlar på att jag verkligen orkar det då ... måste väl antagligen packa upp en del när vi kommer hem också.

Nå ... trevlig 2:a Advent till er!

http://www.bagisbloggen.se/wp-content/uploads/2009/12/2-advent.gif

2 kommentarer :

  1. Hej! Nej förr kunde man lägga upp ett när man skrev ett nytt inlägg i blogger, men den funktionen verkar borta, jag hittar inte längre det alternativet? och i Live Writer som jag använder, måste man gå via youtube...
    Men om du hittar vart man kan lägga upp får du säga till!

    SvaraRadera
  2. sv; ja men så var det förr hos mig med, men de alternativen finns inte längre! bara länkar och citat!

    SvaraRadera