måndag 20 december 2010

Dagens pinsamma lunch

Jag höll nästan på att tappa hakan när jag såg dagens lunch idag på jobbet. Faktiskt så var jag riktigt nära att börja fnissa, men lyckades hålla fnissattacken inom mig. Det var nämligen julkorv till lunch och den korven kunde nog få de flesta människor med normal tankeverksamhet att komma på snuskiga tankar. Lila-beige-gråa korvar med tunt skinn och småspruckna i toppen. Det påminde något oerhört om det manliga könsorganet. http://findicons.com/files/icons/2311/anime_smiley_icons/128/ashamed.png
Det såg verkligen ut som en plåt full av eregerade snoppar. Jösses, vad det var svårt att inte skratta.
Jag tog ju ändå bort den värsta snopp-känslan genom att sätta på en massa senap och ketchup ovanpå min korv. Då kunde jag äta i lugn och ro utan att associera alltför mycket.
Gott, var det i alla fall ... faktiskt. Julkorv med potatismos ... mums, var det! Fast utseendet var, som sagt, något annorlunda. Haha! Fast ... det kanske bara är jag som har ovanligt snuskig fantasi. ;-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar