söndag 12 december 2010

Årets julkort

Som jag skrev tidigare, så är jag nu klar med årets julkort. Det blev ju dock en snabbvariant. Brukar ju annars göra en massa olika alternativ, som vi sen väljer utav. Men i år hade jag inte riktigt tid med det, så det fick bli första bästa. Är nog faktiskt första gången jag lagt ner så pass lite tid på kortet ... sedan jag började göra egna julkort, vill säga. Men, men ... blev väl hyfsat nöjd ändå.

Så här ser det i alla fall ut:


Sen försvinner en bit upptill  och nertill på kortet när det framkallas ... och på korten har jag våra namn med också ... som en rad nertill.
Som tidigare år, så har jag även gjort kortet i en finsk variant ... för makens finska släktingar.

Nu är kortet skickat till labbet för framkallning och förhoppningsvis kan vi hämta ut de på tisdag, så att vi kan får iväg de på onsdag ... då deadline är för att få skicka som julpost till Sverige och Finland (inom Åland är deadline först på fredag). Men nu verkar det ju i alla fall BLI några julkort. Det var ju lite tveksamt ett tag.

1 kommentar :

  1. Apropå julkort...
    Då måste du kolla in Postens kampanjsida i år, http://www.levandejulkort.se/

    Skitsnygg sida där du får välja mellan 4 kameror och andra inställningar och plåtar av levande renar LIVE!

    Jag fick till en med fet solnedgång igår!
    /H

    SvaraRadera