tisdag 16 november 2010

Vad tycks?

Jag har ju gjort det lite vintrigt nu i bloggen. Letade länge efter en passande bakgrund. Jag är ju så hemskt kinkig på layouter ... har verkligen letat hur länge som helst ... och testat hur många som helst ... utan att hitta någon som jag riktigt trivdes med.
Men NU känner jag mig nöjd!
Kanske känns den för vintrig? Eller känns det för mycket jul? Är färgerna fel? Eller är de lagom?
Själv, så tycker jag den är jätte fin ... och klart en bakgrund som jag kan stå ut med ett tag framöver. Jag gillar att texten står på vit bakgrund, för då är det enklare att läsa ... och det är lättare att lägga in bilder, så det ser snyggt ut. Sen ville jag ha en blåaktig vinterbakgrund ... och denna tycker jag är tillräckligt mild i färgerna.
Idag lade jag även till lite snöflingor ... som sakta singlar ner över skärmen. Lite mysigt, juligt så där. Fast det blir ändå inte en sån extrem julkänsla ... lite mer lagom.
Så nu känner jag mig faktiskt jätte nöjd!

1 kommentar :