lördag 20 november 2010

Har hunnit en del ändå

Nähä ... nu har jag suttit här alldeles för länge. Ska väl till att börja städa lite nu. Inte för att jag har så jätte bråttom ... bara det blir gjort i helgen, så ...
Tänkte ju julstäda lite, så att vi kan plocka fram julpyntet sen. Tänkte pynta i morgon, eftersom vi inte hinner senare i veckan. Nå ... får se vad som hinns med. Jag måste ju bli bra i rösten nu i helgen, så jag vill ta det lite lugnt ... i lagom takt.
Har ju ändå hunnit med en del idag ... skrivit inköpslista, veckohandlat, skjutsat Amanda till två olika kalas (var endast en timme emellan kalasen) ... och så har jag tvättat två maskiner. Ja ... så en del har man ju hunnit med. Men tyvärr har det väl blivit lite för mycket datortid.
Nåja ... nu ska jag i alla fall logga ut och börja städa lite. Sen blir det tacos till middag. Mums!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar