tisdag 16 november 2010

Har fått ett hett röst-tips ...

... fast jag vet inte om jag vågar prova, riktigt.
Det lät verkligen riktigt, riktigt äckligt ... men var tydligen en beprövad metod i sångkretsar ... och just nu så gör jag nästan vad som helst, känns det som ... hur äckligt det än må vara. Fast det gäller nog att ha nåt gott i närheten, så man fort kan stoppa in det i munnen efter att man druckit det äckliga.
Nå ... får se om jag vågar testa sen. Väntar i alla fall till lite senare ... då barnen lagt sig.
Idag köpte jag i alla fall hem lite godare saker också ... färsk ingefära och citron ... så har jag redan hunnit dricka flera koppar varm dryck efter middagen. Vatten med ingefära, citron och honung och sen varm mjölk med färsk ingefära, kanel och kryddnejlika. Det var i alla fall gott! Så hoppas jag ju att det har någon verkan också.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar