fredag 19 november 2010

Ibland är det inte lätt att göra flera saker samtidigt ...

 ... som att fundera samtidigt som man promenerar. Låter ju som världens enklaste och naturligaste sak ... men inte för mig, tydligen. Haha!
Idag, när jag gick hem från jobbet, så gick jag och tänkte på en massa saker ... antagligen funderade jag över saker som behöver göras ... och jag gick och gick ... och kom till slut fram till mitt hus och började svänga in runt knuten. Då hajade jag plötsligt till och tänkte: "Vad nu? Var har garaget tagit vägen?" 
http://www.gregterry.org/file/image/confused-smiley.jpg
Så började jag ju titta mig runt omkring för att kunna lokalisera mig ordentligt ... och såg ju då att husfärgen inte heller stämde. Inget garage och fel färg på huset! Då förstod jag ju att det faktiskt inte var vårt hus. Jag gick ut på trottoaren igen, och upptäckte då att jag gått lite för långt ... det var ju ett grannhus som jag kommit till. Haha! Tala om virrig ...
Så det var bara att gå tillbaka lite grann ... så kom jag rätt till sist. Inte lätt att vara disträ alla gånger.

2 kommentarer :

  1. Hiihihihi nä inte lätt att vara disträ :D Du måste ha varit i djupa tankar :)

    SvaraRadera
  2. hahaha så kan det gå =)
    gick själv i mina tankar idag på jobbet , skulle gå från kassan typ 5 meter för att lämna ett spel i en korg men hamna nere på vitvaru avdelningeng ca 50 meter bort =D
    enligt de andra såg jag väldigt drömmande ut när jag gick där med mitt spel ihanden =)

    SvaraRadera