söndag 14 november 2010

Fick på mig byxorna!

Igår blev jag faktiskt jätte glad över en sak! Har inte hunnit skriva om det här än, eftersom vi haft en del att göra, plus att mina svärföräldrar varit här hela dagen idag. Men NU har jag lite tid över ...
Det var nämligen så att jag tyckte att jag kände mig så smal igår ... ja, det har jag gjort de senaste dagarna, faktiskt. Tyckte mina stretchjeans gick på så lätt ... mycket lättare en vanligt ... och de var så oerhört lätta att knäppa ... så därför tänkte jag att jag skulle testa att sätta på mig mina andra ... hårda jeans ... som jag inte kunnat få på mig på jätte länge. Senast jag testade ... för några månader sen ... så fick jag inte upp de över låren alls.
Men nu ville jag prova igen ... och till min stora förvåning, så fick jag faktiskt upp dem ... OCH jag kunde knäppa dem!

Dessa byxor, var det:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v112/156/109/680497265/n680497265_142281_3345.jpg

Den här bilden togs på min 31-års dag ... alltså, för nästan 4 år sedan. Byxorna har jag väl kunnat ha även efter den gången, men jag tror inte att jag fått på mig dem sedan kanske hösten 2007 ... så tala om att jag blev glad! De satt ju dock inte särskilt löst, så jag kan nog gå ner lite till ... men känner ändå att mitt mål är inom nära räckhåll. Nu är det ju mer finjusteringar som behövs, för nu får jag ju på mig alla mina byxor ... vilket faktiskt var mitt mål. Har väl dock någon kjol som ännu är lite svår att få på, skulle jag tro ... men snart, så ...

Blev verkligen sååååååååååååååååååååå glad!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar