onsdag 27 juli 2011

Trött

Idag är jag så fruktansvärt trött! Kunde inte somna i natt. Vi kollade på nån sen film och sen när det var dags att sova, så kände jag mig inte särskilt trött. Jag låg då bara och vred och vände mig och kunde inte alls somna. Först vågade jag inte alls titta på klockan, men efter att jag legat en bra stund, så tänkte jag ändå att jag skulle slänga en blick mot klockradion för att se hur mycket den blivit. Det visade sig då att klockan var 4.30 ... och jag hade vid den tiden inte sovit över huvud taget ... inte en enda minut. Antagligen somnade jag dock en stund därefter, för jag hann inte kolla någon fler gång på klockan.
Fast nu är jag ju hemskt trött efter att jag fått så dåligt med sömn i natt. Jag gick upp vid 10 ändå, för längre vill jag inte ligga på morgnarna. Annars blir det ju så knasigt med tiderna. Så jag tänkte att jag skulle gå upp och äta frukost i alla fall ... så kanske man kan vila en stund på dagen om jag känner mig trött. Är ju ledig, så då KAN man ta en siesta om man vill. Får se hur jag gör med det. Just nu känns det rätt okej ändå.

1 kommentar :

  1. Har DU frågor om kost, hälsa eller träning? Jag har just nu en frågestund om detta så passa på att fråga precis det du undrar över. Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar!

    Direktlänk: http://nyymaan.blogg.se/2011/july/fragestund.html#comment

    SvaraRadera