onsdag 6 juli 2011

Irriterande omändringar

Men ... vad de gör om på Blogger hela tiden. Det var ju inte alls länge sen som de gjorde om här och nu är det omgjort igen. Tycker det är jätte irriterande att man ska behöva leta efter alla funktioner gång efter gång. Inte gillar jag det här nya heller. Jag gillade inte det förra ens. Vill ha tillbaka det gamla igen!
Om du inte har en blogger-blogg, så fattar du väl ingenting av vad jag pratar om. ;-) Det syns ju inget konstigt på själva bloggen, utan det är på startsidan ... där jag har mina favoritbloggar (de jag följer) och där jag kan göra om layouten, skriva inlägg och allmänt fix. Där har de gjort om och jag tycker detta är mycket krångligare. Fast antagligen beror det på att jag inte är van. Det kommer förhoppningsvis kännas bättre så småningom.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar