onsdag 13 juli 2011

Hämtade mitt vinst-paket

Idag hämtade jag ut mitt Buzzador-paket, som jag vann för ett tag sedan. Jag skrev om vinsten här: Jag VANN!
Det innehöll olika Nivea-grejer ... två mascara, duschcrème, bodylotion, rengöringsgel och en liten Nivea-burk. Jätte kul! Verkligen!. Det är ju inte ofta jag vinner saker, direkt, så jag tyckte faktiskt att detta var jätte roligt!
Mascara köper jag ju så hemskt sällan, eftersom jag tycker det är så dyrt. Jag använder den tills det knappt går att få ut nåt mer alls. Så nu har jag mascara som räcker i flera år. Haha!
Grejerna skulle ju vara värt ca 80 Euro, så det tyckte jag var ett helt okej pris för den lilla motprestationen jag fick göra ... dvs att ge Nivea och Buzzador en liten stund av min tid.

Innehållet i mitt vinstpaket

Paketet jag hämtade ut från posten

En del av innehållet
Även barnen tyckte det var roligt med mitt vinst-paket. Det innehöll ju en hel del bubbelplast ... och bubbelplast är ju ALLTID roligt! Eller hur? Åtminstone tyckte barnen det.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar