söndag 1 maj 2011

Vill du ha gratis tandkräm?

Jag är ju en så kallad Buzzador, vilket innebär att man får testa olika produkter helt kostnadsfritt. Just nu testar jag en tandkräm ... Pepsodent White Now ... som sägs ge vitare tänder. Nå ... det visar sig ju om reklamen håller vad den lovar.



Nu har jag ju fått en massa små tandkrämstuber att dela ut till vänner och bekanta,  så om du är sugen på att få en sådan här tandkrämstub (som på bilden) och vill hjälpa mig att testa produkten, så är det bara att hojta till. Om du inte bor nära, så kan jag skicka en tub åt dig ... bara jag får adressen, så. Det kostar ingenting.

8 kommentarer :

  1. Jag vill jättegärna ha en!! Kontakta mig på min epost katten_jansson94@hotmail.com /Johannes

    SvaraRadera
  2. Nu kan du anmäla dig till dagens blogg hos mig, vinnaren utser jag imonkväll :)

    SvaraRadera
  3. Å, jag vill jättegärna prova en!:D Har alltid velat testa den! Kontakta mig på zandra_svantesson@hotmail.com så skickar jag min adress där!=)

    SvaraRadera
  4. Ha en fin start på veckan !

    SvaraRadera
  5. Härligt, jag hör av mig ikväll när jag har utsett vinnaren :D

    SvaraRadera
  6. Jag har frågestund på min blogg, passa på och ställ en fråga!:)

    Fin blogg förresten!:)

    SvaraRadera
  7. Hej! Var med och tävla om ett hårstylings kit från Got2b/Schwarzcopf.
    Reglerna är enkla och alla kan vara med :)
    Lycka till :)

    http://texasplays.blogg.se/2011/may/tavling-vinn-harstylingskit-fran-got2b.html#comment

    SvaraRadera
  8. Åh, jag är jättegärna med!
    Vill ha vita tänder :)
    Du kan väl skicka din mailadress så skickar jag min adress?
    gladsmurf@hotmail.com

    SvaraRadera